Vattenfys

Annars?!

Idag har det inte hänt för mycket grejer. Började skolan kvart över tio idag (skönt med sovmorgon). 
Kom dit och hade en lektion med Fredrik. Vi skulle redovisa lite om varje världsdel som vi hade och jag har Latinamerika.

Men det var bara jag där idag för två andra pajaser kände för att skippa den lektionen idag ;)
Så istället blev det att jag får göra det nästa gång istället.
Till min överraskning kom jag på att jag skulle ha vattenfys idag med kustbevakningen uppe på filbornabadet, och jag hade inte kläder med mig! :D Ja!
Så fick åka hem snabbt och hämta det sen tillbaka till stan igen. Mellan tre och fyra hade vi det och det var inget svårt. Roligt som alltid med lite vattenpolo :D. Har märkt att Linda är lite klängig ;)

Haha :D... sitter nu här hemma och softar och ska plugga till japanskaprov imorgon :D. Så vi får se hur det går xD

Ha det fett 

// brennan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0