Skoldag

Yo!

Idag har ju inte varit så himla intressant. Jag började första lektionen med japanska =), vill bara påpeka att jag fick MVG på vårt senaste prov =).  Jag vet inte, det känns lättare nu med språket, och jag är inte ens i närheten av att prata det korrekt =P.

Annars har det bara varit engelska C där vi lyssnade på en redovisning om Halloween och Julafton. Intressant, men lite stelt. Go mat i skolan i alla fall :D. Blokorv och fläsk! :D Perfekt husmankost för en liden bonnapåg som mig ;)

Slutade tjugo i fyra idag bara, odrygt! :P. Kom hem vid fem tiden och det första jag var att öppna en cola-flaska och klunka, naaaajs! :D
Blev klar med geografin idag också (skönt) ska redovisa imorgon. Sen blev jag klar med idrottspsykologiarbetet igår som blev på en 13 sidor, jatack! :D. Ska bara fixa den jävla rapporten om vapenexport tills fredag nu bara. 

På lördag blir det cup med grabbarna nere i Stångby (inavelhåla) :P. Får se om det går bättre denna gången ;D. 

Tills dess, ha det fett!


// brennan

Kommentarer
Postat av: elin

skriv i den blogg oftare din skåning :D

2009-01-13 @ 22:01:09
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0